საინფორმაციო კითხვები

ხშირად დასმული კითხვები

🛍️ როგორ გავაკეთო შეკვეთა?

შეიძინეთ ონლაინ ან მოინახულეთ ჩვენი მაღაზია ადგილზე.

ონლაინ შეკვეთა ძალიან მარტივია!
აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი სათვალე ჩვენს კატალოგში,
გააკეთეთ სქრინი (Screenshot) არჩეულ მოდელზე 📸
და გამოგვიგზავნეთ პირდაპირ მესენჯერ ჩათში ან WhatsApp-ზე 👇

ჩვენ დაგიკავშირდებით შეკვეთის დასადასტურებლად და დაგეხმარებით ყველა დეტალში 💬

💳 რა გადახდის მეთოდებია შესაძლებელი

ჩვენთან შეძენილი პროდუქციის ღირებულების გადახდა შეგიძლიათ მარტივად — ბანკის საშუალებით თანხის ჩარიცხვით ჩვენს ანგარიშზე.

🚚 რამდენ ხანში მომეწოდება შეკვეთა?

შეკვეთების მიწოდება ხორციელდება მთელი საქართველოს მასშტაბით. როდესაც თქვენი გადახდა დადასტურდება.

თბილისში მიწოდება ხდება მომდევნო სამუშაო დღეს,
რეგიონებში — 2-4 სამუშაო დღეში (კურიერული მომსახურების მიხედვით).

შეკვეთის გაგზავნის შემდეგ თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას ან ზარს დადასტურებისთვის.
თუ გსურთ კონკრეტული თარიღისთვის მიწოდება, შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ და შევეცდებით მაქსიმალურად მოვარგოთ თქვენი სურვილი.

💰 მიწოდების საფასური როგორ განისაზღვრება?

ჩვენ ვზრუნავთ თქვენს კომფორტზე — ამიტომაც,
ყველა შეკვეთაზე მიწოდება არის სრულიად უფასო, საქართველოს ნებისმიერ კუთხეში.

არანაირი დამატებითი გადასახადი — მხოლოდ ის, რაც შეძენისას ხედავთ 💙

❌ შემიძლია თუ არა შეკვეთის გაუქმება?

თუ შეცვალეთ გადაწყვეტილება ან გსურთ შეკვეთის გაუქმება, ეს მარტივად შეგიძლიათ. 

შეკვეთის გაუქმება შესაძლებელია დამუშავებამდე — ანუ მანამდე სანამ პროდუქტი გაიგზავნება.
ამისთვის უბრალოდ დაგვიკავშირდით რაც შეიძლება მალე:

ინფორმაცია ჩვენს შესახებ

დაგვიკავშირდით ნებისმიერი კითხვისთვის